Differential impact of franchisee’s entrepreneurial orientation dimensions on their performance. Evidence from France. - Université de Bourgogne Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2019

Differential impact of franchisee’s entrepreneurial orientation dimensions on their performance. Evidence from France.

Enrico Colla
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 999503
Catherine de Géry
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 999501
Martine Deparis
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 999504
Laurence-Claire Lemmet
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 999502

Mots clés

Fichier non déposé

Dates et versions

hal-02065072 , version 1 (12-03-2019)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02065072 , version 1

Citer

Enrico Colla, Catherine de Géry, Martine Deparis, Laurence-Claire Lemmet, Maria Eugénia Ruiz-Molina, et al.. Differential impact of franchisee’s entrepreneurial orientation dimensions on their performance. Evidence from France.. 18th International Marketing Trends Conference, Jan 2019, Venise, Italy. ⟨hal-02065072⟩
48 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More