Accéder directement au contenu Accéder directement à la navigation
Nouvelle interface
Communication dans un congrès

A conceptual model of the impact of artistic innovativeness on consumption experience and satisfaction of opera shows

Type de document :
Communication dans un congrès
Liste complète des métadonnées

https://hal-univ-bourgogne.archives-ouvertes.fr/hal-03096969
Contributeur : CREGO - université de Bourgogne Connectez-vous pour contacter le contributeur
Soumis le : mardi 5 janvier 2021 - 10:53:07
Dernière modification le : mercredi 6 avril 2022 - 15:46:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-03096969, version 1

Citation

Aranzazu Gaztelumendi. A conceptual model of the impact of artistic innovativeness on consumption experience and satisfaction of opera shows. International Workshop - Innovation, Culture and Tourism, Centre de recherche en gestion des organisations (CREGO) et TBS Business School Master of Science in Management of Cultural and Creative Activities, Nov 2020, Dijon, France. ⟨hal-03096969⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

56