Accéder directement au contenu Accéder directement à la navigation
Nouvelle interface
Communication dans un congrès

What is Transmedia Narrative Experience for consumers of arts and heritage ?

Abstract : New technologies allow Transmedia Narrative to become a successful strategy to enlarge consumers’ experience with brands. We investigate the impact of transmedia on audience attachment considering arts and heritage. Conclusions offer additional conceptualizations to narrative transportation suggest dimensions for further research on consumers’ engagement and on narrative transportation measurement.
Type de document :
Communication dans un congrès
Liste complète des métadonnées

https://hal-univ-bourgogne.archives-ouvertes.fr/hal-03461992
Contributeur : CREGO - université de Bourgogne Connectez-vous pour contacter le contributeur
Soumis le : mercredi 1 décembre 2021 - 15:48:52
Dernière modification le : mercredi 6 avril 2022 - 15:46:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-03461992, version 1

Citation

Christine Petr, Elodie Jarrier, Dominique Bourgeon-Renault, Maud Derbaix. What is Transmedia Narrative Experience for consumers of arts and heritage ?. Conférence internationale The Association for Consumer Research ACR 2020, Association for Consumer Research, Oct 2020, Paris (Virtuel), France. pp.1220. ⟨hal-03461992⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

27